دوست من

سلام  مریم عزیز و نازنینم خوش اومدی  

برای لحظه لحظه های زندگیت از صمیم قلب آرزوی شادی و خوش بختی می کنم

نه مثل همیشه

من دلم می خواد گریه کنم

خیلی بلند خیلی بلند و خیلی بلند


من خیلی دورم از همه چی

 

می شه تنها باشم خواهش می کنم رهام کنین


می شه نفس بکشم دارم خفه می شم یه چیزی گلومو تا حد مرگ فشار می ده

باورت می شه


می شه نگام کنی ولی تو همیشه منو نگاه کردی


خجالت می کشم خودت خوب می دونی


جاهای بهتری هم هست نه؟ ولی فکر نکنم آسمون همه جا یه رنگه


چشام دودو میزد


تو دیدی اون روز دستام چه جوری شده بود خودم خیلی ترسیده بودم راستی چم شده بود؟

فن اونجا به دادم رسید. می ترسم اگه تکرار بشه.

سطح میزو دیدی چه جوری خیس شده بود؟ باور کردنی نبود .


احساس رضایت چیز خوبیه ؟


من توجیه نیستم نمی فهمم. برام توضیحش می دی؟


کاش می شد اینجا یه نقاشی کشید. فکر کن من که اهل نقاشی نیستم.


دلم می خواد صورتک مخصوص خودمو بکشم.

دور تسلسل یعنی چی؟ نکنه واقعی باشه


می شه تمومش کنی خواهش می کنم