در امتداد آزمون ۹۰

اومدم توی نت تا اطلاعاتی در مورد تکمیل ظرفیت دکترای ۹۰ کسب کنم دوباره تمام اوضاع فکریم بهم ریخته با مشاهده اطلاعیه های دکترا. خوندن نخوندن استارت و شروع منابع هدف... و هزار جور فکر و خیال دیگه.  

در ضمن ژوپی جون برات دعا میکنم که امتحان جامعت به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته بشه تا الان فک کنم دیگه آزمونت تموم شده و یه خسته نباشی جانانه برای تو نازنین دوست. 

راستی از همین الان مراتب حسادت خودمو به تو و لیلون اعلام میکنم که میاد تهران دیدنت از جفتتون بدم میاد (اینو از مبوب یاد گرفتم).

برای تو که مثل خواهرم عزیزی محبوب من

سلام محبوب عزیزم خدا میدونه نوشتن این پست چقدر برام سخته محبوب برات خیلی دعا کردم و از خدابرای تو و خواهرای عزیزت صبر خواستم محبوبم اینو فقط و فقط نوشتم تا بدونی تو این غم بزرگ تنها نبودی منم از راه دور باهات گریه کردم و خدا میدونه لحظه به لحظه یادت بودم. محبوب خودت خوب میدونی که بانو زائر امام حسین بود میدونم که امام حسین پشت و پناه زائراشه و زائراش براش عزیزن اینم یه جور پذیرایی بود از بانو. محبوب تو رو خدا دیگه بسپار مامانتو به خدا . قربون دل غمگینت برم به خدا بانو برام خیلی عزیز بود و الان هم عزیزتر براش خیلی دعا میکنم خیلی وقتا باهاش حرف میزنم الان حس میکنم بهم نزدیکتره و صدامو میشنوه. محبوب منم یه دخترش بودم و از وقتی با تو دوست شدم با مامانت زندگی کردم به خدا برام عزیزه محبوب منو غمخوار حقیرت بدون فقط همین. خیلی شرمندتم که نتونستم بیام پیشت خدا میدونه دلم میخواس پر در بیارم بیام پیشت ولی از دست من چه کاری ساخته بود. دیگه هیچی نمیگم....