اتمام

سلام  

 

من بالاخره دفاع کردم روز ۲۲ تیر ساعت ۸ صبح 

 

خدای خوب و مهربونم ممنونم و تورو شکر می کنم.

شب دفاعم شب خیلی آروم و شادی بود پیش دوستام بودم خوابگاه تهران. اونا خیلی بهم کمک کردن روز قبلش با مریم رفتیم اونجا. حامده عزیز خیلی بهم کمک کرد عصر دوشنبه با مریم و حامده رفتیم خرید دفاع. میوه شیرینی و سایر ضمایم و ملحقات. بچه ها خیلی بهم کمک کردن. همه چیز و به اونا واگذار کردم از پذیرایی  و رفت و آمد وفیلم برداری و خوشامدگوی و سالن و غیره. بنده های خدا خیلی زحمت کشیدن بچه های دعوتی از اینجا هم تقریبا همه اومدن. از لیلون عزیزم هم بابت همه کمک ها و حمایتاش ممنونم.

  

خیلی آروم و راحت ارائه دادم. داور خارجی سوال زیاد نپرسید وایراداتش بیشتر ویرایشی نگارشی بود. داور داخلی هم چرا پرسید که کمابیش جواب دادم. 

متن تشکرم هم اینطوری بود که اول از خدا تشکر کردم بعدش از پدر ومادر عزیز و سپس اساتید راهنما داور و نماینده تحصیلات تکمیلی. و در پایان از همه دوستان و عزیزانی که زحمت کشیده بودن و تشریف آوردن و ومنو خیلی خوشحال کردن. وبرای همشون آرزوی سلامتی  و موفقیت کردم. 

 

از ژوپی عزیز  و محبوب خوبم هم به خاطر دعاها و تماس ها و به قولی حمایت های راه دورشون بی نهایت ممنونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد