اهدای عضو=اهدای زندگی

سلام  

 

 

من و محبوبه و بلافاصله بعد از ما لیلا عضوسایت اهدا عضو شدیم . که اگه مرگ مغزی شدیم اعضای بدنمونو اهدا کنن. دو ماه دیگه هم کارتش میاد. 

به محبوب میگم همراه داشتن این کارت و هرزچندگاهی نگاه به اون در تحمل سختیای زندگی خیلی کمک می کنه چون  فانی بودن این دنیا برات تداعی می شه. 

 

من شما رو دعوت به عضویت در این سایت می کنم. حتی اگر هم شده بهش سری بزنین.  

 

آدرس سایت:www.ehda.ir

اهدا عضو

سلام  

 

من اراده کردم و در اسرع وقت می رم عضوامو اهدا می کنم منظورم عضویت در سازمان اهدا عضو شما رو هم به انجام اینکار دعوت می کنم

 

من و پایان نامه ام

سلام  

من اومدم آپ کنم هر کی ندونه شما دوستای خوبم می دونید که من خیلی دوس ندارم اخبار کارا و مشکلاتم و بگم ولی هوس کردم بیام یه صحبتایی بکنم. 

 

اون آزمایشا و کارای قبلیم که به نتیجه نرسید من و دکتر خیییییییییلی تلاش کردیم دکتر ایده میداد و من کار می کردم ( چیکار کنم خلاقیت که ندارم). 

دیگه نا امید شدم دکتر هم حرفاش بوی ناامیدی می داد منم یه جورایی می گفتم اگه دس برداریم  بهتر می شه دیگه تمومش کنیم بره . 

 

ولی درس اون لحظه ای که فکر می کردم دکتر هم ناامید شده چشاش برق زد و یه فکر تازه به سرش زد پیشنهاد یه انزیم دیگه رو کرد دنیا رو تو سرم زدند قرار شد زنگ بزنم این شرکت اون شرکت قیمت بگیرم اولش یه فصل کامل زدم زیر گریه و بعد مثل همیشه که کارا با گریه درس نمی شه شروع به تلفن کردم  ۱۰ تا شرکت بیشتر زنگ زده باشم دروغ نگفتم اصلا اون آنزیم و نداشتم و گفتن اگه بخواین وارد می کنین و لی حد اقل ۲ ماه طول می کشه دو تا شرکت داشتند با قیمت گرون میون خوف و رجا بودم گفتم قیمت گرونه دکتر بی خیال می شه چرا همیشه پیشبینیای من اشتباهه ؟ نتیجه رو به دکتر اعلام کردم خیلی راحت گفت می خریم و رفت اون طرف آزمایشگاه  یه چیزی از درونم گفت فوته بگو فوته بگو الان وقتشه. 

با صدایی لرزان گفتم اقای دکتر پولش چی می شه؟ 

گفت خودم می دم!!!! آنزیمو سفارش دادم  فردا کار می کنم . اگه این دفعه جواب نگیرم خییییییییییلی بد میشه بیشتر از همیشه چون پول انزیمو دکتر میده من له می شم . خواهش می کنم درکم کنین و واسم دعا منین . 

ای خدای خوب و مهربونم خواهش می کنم. 

محبوب امشب پیشنهاد یه نذر جدید و بهم داد تا حالا این نذرو نکرده بودم ولی امشب نیت کردم و اگه به خواستم برسم حتما عمل می کنم. 

 

برا همه دوستام ارزوی موفقیت و خوشبختی دارم و براتون مثل همیشه از ته دل دعا می کنم از همه مهمتر دعای همیشگی. فرقی نمیکنه پیشم باشین یا نباشین هرجا هستین شاد و خرم باشین  مریم نازنینم و محبوبه عزیز و دوست داشتنیم براتون ارزوی قبولی در دکترا رو دارم و لیلای خوبم که بتونه پایان نامشو با خوبی و خوشی و زود تموم کنه ( و دعای همیشگی)