شیطنت

از وقتی که دروس تئوری ارشد تموم شده دو سه سالی می گذره از اون به بعد من سر هیچ کلاسی به طور رسمی ننشسته بودم دیگه همش مطالعه و پایان نامه بود تا الان که کلاس زبان میرم و وقتی دوباره پس از مدت ها روی صندلی کلاس نشستم یهو ذوق زده شدم احساس کردم چقدر دلم واسه کلاس و صندلی و آموختن تنگ شده انگار مارو آفریدن که فقط درس بخونیم همین.امروز وقتی سر کلاس مصوم دوستم معنی لغتا رو دور از چشم استاد بهم می رسوند و آخرش استاد فهمید و کلی خندیدیم یادم به همه ی شیطنتهای سر کلاسی افتاد و از این جور کارا. خلاصه کلی دلم تنگ شد.

بدون عنوان

سلام 

این ۳شنبه قرار بود عمل لیزیک چشم داشته باشم دکتر رفتمو برگه معاینه و بستری و از این جور چیزا. 

دکتر میگفت که بلافاصله بعد عمل میشه مطالعه کنی ولی با پرس و جوهایی که انجام دادم و از افراد متعددی که پرسیدم گفتن حدود ۱ ماهی بعد عمل دستت بنده مثل مراقبت های بعد عمل و کمی دید و تاری و دوری از کامپیوتر و این جور چیزا ما هم که فعلا به شغل شریف زبان خوندم مشغولیم گفتیم ما که این همه صبر کردیم این ۲ ماهم روش صبر میکنیم تا این کلاس زبانه تموم شه بعد با خیال راحت و فراغ بال بریم به سمت لیزیک. 

جستجو

باد سرد پاییزی در یه شب پاییزی  

و جستجو در اینترنت به دنبال مطلبی درباره ازدواج، چون لکچر کلاس زبان این هفته در مورد ازدواجه و من چون هیچی به نظرم نرسید دست به دامان اینترنت شدم تا ببینم چی گیرم می یاد که شایسته کلاس باشه.

سلام 

الان اومدم تا دوباره عکس های جدیدی از پایان نامم برا استاد گرانقدرم میل کنم دیگه نمیدونم چه گیری به اینا می تونه بده. 

از خودم بگم که هیچ کجا نتونستم کاری پیدا کنم همه ی اون جاهایی که رفته بودم و خیلی هاشون بهم قول داده بودم حتی همون فریدون شهر هیجا نتونستم کاری پیدا کنم. وقتی سر کار رفتن اینقدر راحت بعضی ها رو می بینم از صمیم قلب دلم می سوزه ولی هیچ کاری از دستم بر نمیاد با خودم میگم من یه نیروی کار پر انرژی و در حد دانشجویان رشته ی خودم باسواد و کاربلدم ولی بدا به حال اونایی که از این پتانسیل نتونستن استفاده کنن و این پتانسیل موند بیکار. 

دارم کلاس زبان میرم کلاس فشرده ی پیری آیلتس، گرچه این کلاس سطحش کمی برام بالاس ولی حوصله کلاسای لولی رو هم نداشتم الان باید خوب بیشتر کار کنم. این کلاس 2.5 ماهه تا فعلن زبان ایشالا قوی شه و بعدشم دکترا بدم. 

احتمالا از این هفته کلاس والیبال برم( با خودم میگم اینارو بدون فوق لیسانس هم می شد رفت)