بار دیگر سرقت

اومده بودم دانشگاه برای صحافی پایان نامه ها که توی دانشگاه موبایل و کیف پولم به سرقت رفت. خیلی ناراحتم. 

عجب روزگاریه

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

باید مواظب باشی دانشگاه و غیر دانشگاه نداره که ننه

وای راس میگی بابا بزرگ جون.مرسی که راهنماییم کردی

ژوپی جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

من خیلی ناراحت شدم. باورم نمیشه. چرا این همه اتفاق مشابه برات میفته؟ چی بگم آخه...منو بی خبر از حالاتت نزار

آره چرا این طوری میشه منم دیگه این دفعه واقعا گیج نزدم

ژوپی جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

راستی بی پول چطور برگشتی؟میومدی پیش خودم

توی جیب کوچیکه کیفم پول داشتم. طرف وقت نکرد همه کیفو زیر ورو کنه. گفتم که اصلا تو خود دانشگاه زدن نامرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد