ورزش

سلام  

تنها چیز قابل گفتن اینه که کلاس والیبال میرم هفته ای دو روز شنبه و چهار شنبه بعد از ظهر. 

خیلی خوبه ولی وقتشو بیشتر کنن بهتره. 

 

دوستای خوبم دکترژوپی و محبوب جونم دلم واستون تنگ شده.  لیلون جون برا توهم همین طور اگه بیایو اون خراب شده رو آپ کنی. آفرین.

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوبه یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام. حالت خوبه. خوشحالم که حالت خوبه. آفرین. بازم وقتت رو بیشتر پر کن. آن قدر پر کن که...منم خوبم. خبر خاصی نیست. امن و آروم. تازه اصلا قصد دکتری ندارم. می خوام آماده بشم برای سال آینده.

سلام ممنونم گلم. دیگه نمیدونم چطوری پر کنم اگه منبع داشتم واسه دکترا میخوندم نمیدونم اصلا ثبت نام کنم یا نه . دوست دارم

ژوپی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام. امروز آخرین امتحانم رو روی کاغذ دادم اما از فردا امتحان تیک هوم دارم که یه هفته طول میکشه. الانم دارم یه سوال جواب میدم که فردا باید تحویل بدم. تا 10 اسفند باید سه تا پروژه تحویل بدم. :(دانشگاه خودمون ترم بعد واحد نمیدن بهم. اما شاید یه کوچولو درس بدم. منتظرتم .بوس

سلام آفرین به سلامتی . به به تیک هوم. آره فعلا تیک هوماتو انجام بده تا تدریس. میگم کسی نیس اون ورا باهم تیک هوم ها رو انجام بدین. دوست دارم تیک هوم عزیزم

محبوبه دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

کاش می اومدی

گل کوچولو توی بلاگت نوشتم که چرا دیر اومدم

محبوب چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

کاشمی تونستم ببینمت

مبوب اون فیلمی رو که آخرین بار باهم گرفتیم تابستون امسال تو نمیدونی بارها دیدم و هر بار دلم برات پر میکشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد