برای دوست جونام

اول از همه 

ژوپی عزیزم قبولی تو رو در دوره دکترای مهندسی صنایع از صمیم قلب تبریک می گم و برات آرزوی بهترینا رو دارم تو واقعا لیاقتشو داشتی. (اگه کمی تاخیرداشت منو ببخش). 

 

لیلون خانم و حامده عزیز 

دفاع شما رو هم تبریک میگم.و براتون خوشبختی رو آرزو میکنم.  

 

محبوب من 

   تدریس تو توی دانشگاه یه اتفاق خوب بود. استادیت مبارک. 

    و  

 

دریای مهربونم 

  دکتر کوچولوی من دیدار دوباره تو توی همایش خیلی خوشحالم کرد. یاداوری خاطرات گذشته و    دوران پر از شیطنت کارشناسی. برات آرزوی سلامتی و شادی رو دارم. منتظرتم

نظرات 1 + ارسال نظر
ژوپی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

مرسی فاطمه جونم. حتما از پیشرفت کارات اینجا بنویس تا من ببینم چی شد.

سلام گلم فعلا یه سری باند گرفتم ولی خودت می دونی تا تایید بشه خیلی راهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد