جستجو

باد سرد پاییزی در یه شب پاییزی  

و جستجو در اینترنت به دنبال مطلبی درباره ازدواج، چون لکچر کلاس زبان این هفته در مورد ازدواجه و من چون هیچی به نظرم نرسید دست به دامان اینترنت شدم تا ببینم چی گیرم می یاد که شایسته کلاس باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام امیدوارم هم مطلبش رو پیدا کنی هم خودش رو. تازه مطمئنم هر چی تو پیدا کنی از مال همه بهتره و من کما فی السابق به تو به خدا افتخار می کنم. این رو گفتم که یادت نره یه نفر خیلی مهم تو دنیا هست که به تو افتخار می کنه و ...

بابا محبوب جونم بازم که شرمندم کردی الان دیگه یه استاد دانشگاه به من افتخار میکنه ممنونم ازت استتتتتاد
میگم محبوب معنی ۳ تا نقطه آخرو نفهمیدم برام بگو باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

بابا بیا این خراب شده رو یه آپی بکن. باور کن منم خبر جدیدی ندارم.

ژوپی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

نت نمیخاد. از تجربیات و شب نشینی ها با فرزانه و کارگاه مهارت ها استفاده کن...راستی دعای همیشگی خوبه؟

آره یهو دلمو بردی به شب نشینیای خوابگاه آخی راستی شنیدم فرزانه استخدامی آموزش پرورشو قبول شده راسته؟ من که براش خوشحال شدم از دکتر جونش چه خبر هنوز هم معارفه دارن؟

ژوپی چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

حواست باشه.دکترا سراسری شده.اسفند اولین ازمونشه.عقب نمونی

ژوپی جونم دیگه ازت بی خبر شدم دیگه داشت باورم می شد که منو یادت رفته ولی این که یه امر محاله پس چرا نیستی خوب بیا یه گوشه کناری یه خراب شده ای بساز از حال هم خبر بگیریم نمی خواد مثل اون یکی بلاگت هی گسترشش بدی همین قدر خودمون چند تا باشیم خوبه . بیا دیگه باشه از اوضاع دانشگاتو درسات و همکلاسیاتو دعای همیشگیو د درد دلامون .
تو اونجا آپ دیت تری خبرای داغ آزمون دکترا رو برامون بده من که اینجا دستم از دنیا کوتاس همش حبسم تو خونه منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد