بیکاری

چند وقت پیش برنامه ی سمت خدا رو میدیدم که در مورد بیکاری صحبت میکردن حج آقا ماندگاری گفتن که بیکاری باعث قساوت قلب و بروز افکار شیطانی و برآورده نشدن دعاها میشه. خیلی دلم گرفت. یکی دو جای دیگه سر زدم و اومدم نشستم به مقاله نوشتن. یه چیزایی نوشتم تا کاملش کنم ولی چرا دست و دلم به کار نمی ره؟

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام فاطمه خوبی
خیلی دلم واست تنگولیده
طبقه چهارم خوابگاه که جای شما خالیه اصلا آدم رفتنش نمیاد
موفق باشی

سلام عزیزم خیلی زیاد خوشحالم که بهم سر زدی و افتخار دادی. برای همه ی پایان نامه دارها همیشه دعا می کنم انشالا زوتر خبر دفاتو بشنوم . بازم بهم سر بزن منتظرتم. راستی تو وبلاگ داری؟آدرسشو بهم بده به زینب سلام برسون

ژوپی شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

عاشق ضمیر پاکتم که زود نکته ها رو میگیری و تو زندگیت رعایت می کنی. آفرین. مایه افتخار منی... برا دکترا بخون...حتما حتما حتما...منابعش تو سایت سنجش هست...کلا قر و قاطی شده منابع... از این فرصت استفاده کن و با هوشی که داری خودتو از بقیه جلو بنداز...دوست دارم خیلی زیاد...راستی از این به بعد اینقدر با مبوب قربون صدقه هم نرید باید بیشتر قربون صدقه من برید. هر جفتتون D:

ژوپی من این صفات که گفتی همه برازنده ی خودته.امروز صبح داشتم بهت فکر میکردم اینو بی اغراق میگم توی زندگیت اگه تونسته باشی روی کسی تاثیر مثبت بزاری اینو مطمئن باش که من یکی از اونا هستم . خیلی ذوق دارم جون هفته دیگه انشالا میام می بینمت.

محبوبه شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

تو بخوای می ره. مطمئن باش. فقط دنبال کار باش. بی مزد یا با مزد. فرقی نمی کنه چه کاری باشه. سرت رو گرم کن. حتی با خوندن درس برای دکتری. تو موفق می شی.

آره مبوب جونم این دفعه هم اگه بخوام درس بخونم فقط به علت بی کاریه چون من واقعا نمی خواستم دکترا شرکت کنم تو چیکار میکنی؟شرکت میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد