هماهنگی

 

پایان نامه های من دیروز دست داور رفت. خدا کنه با عطوفت و مهربانی بخوننش. 

کارای هماهنگی بین اساتید چقدر سخته و مشکلات بین اونا بدتر. من با کلی مصیبت پیش معاون تحصیلات تکمیلی تاریخ ۳ شنبه هفته بعد ساعت ۳ رو گرفتم. استاد راهنما الان مخالفن و می گن هرچی اون بگه نیاید باشه اون گفته ساعت ۳ من نمیام  من یه ساعت دیگه میام. می گم آخه این وسط من چیکار کنم ایشون ۳ شنبه تا ساعت ۳ فرهنگستان تشریف دارن من بدون حضور معاون تحصیلات تکمیلی من چیکار کنم. 

از طرفی داور داخلی دیروز تماس گرفتن گفتن ساعت ۳ من پرواز به سمت شیراز دارم صبح میام. داور خارجی امروز فرموند که صبح نمی تونن بیان فقط ۳ به بعد. گیج شدم شدید. خدا بهشون انصاف بده دیگه خسته شدم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
کوتلاس چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ

خب دفاعت چرا یه روز نمیاد عقب تر؟ بعدش هم به اس بده ببینم داورات کیان. کدوم راهنما گفته نمیاد نکنه اون که دختراشونو صبحا باهم میبرن مدرسه.

مریم من نفهمیدم کیا دختر می برن مدرسه؟

محبوب پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام فاطمه من حالت خوبه خوشحالم که دوباره داره بوی دفاع می آد. خدا کنه که قلبشون نسبت به تو با انصاف بشه. من هم دعا می کنم. فکر کنم این روزها همه فقط دعا می کنن هر کس به طریقی و بهر یه حاجتی خدایا تو به همشون همونی بده که خودت می خوای اگه صبرشو ندارن بهشون عطا کن. الهی آمین. خوشحال می شدم شرکت می کردم. ولی تو باید صبور باشی و بی حضور من دفاعتو برگذار کنی. می بینی چه قدر خودمو تحویل گرفتم. آخه منم محبوبم دیگه پیش هر کی دوست نباشم می دونم که تو دوستم داری.

مبوب جون کاش میومدی کی منو راهی دفاع کنه. تازه دفاعم تهرانه.
باید یه شب قبلش برم . دوست دارم دعام کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد