ثبتنام

سلام اومدم کافی نت تا در مورد آزمون دکترا و ثبت نامش یه خبرایی بگیرم دستم که از بچه ها کوتاهه ببینم چی میگذره.

نظرات 1 + ارسال نظر
ژوپی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام بر فوته عزیز خودم
فوته جونم کار خوبی کردی. امیدوارم ثبت نام کرده باشی. با این وضع پیش اومده شاید یه جورایی برای تو بد نباشه. چون از بقیه عقب نیستی ت درس خوندن. بیا پیشم. دلم تنگولیده. به اولین و آخرین دوست پسر گرامی من سلام برسون(برای اینکه بد آمورزی نشه باید توضیح بدم دوست پسرم در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند)

سلام عزیزم دوست ژسرت همیشه سراغتو میگیره و سلام خدمت خانم دکتر داره و برای اینکه خالش از خانمش عقب نمونه منو تشویق به درس خوندن میکنه. و مراحل تحیلیو از لیسانس تا دکترا هی می شماره. آره گلم ثبت نام کردم تنها راه من همین بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد