پذیرش

سلام دوستای خوبم 

 

مقاله ی من با عنوان "بررسی بیوشیمیایی و ژنتیکی پروتئین های ذخیره ای در 10 لاین گندم دوروم" در یازدهمین کنگره ژنتیک دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد. باید تا یکشنبه 2 خرداد پوسترو آماده کنم و ببرم. الان توی آزمایشگاهم با دکتر یه کم روش کار کردیم. دلم گرفته وحشتناک امروز تقریبا بیشتر بچه ها رفتن خونه لیلا هم رفته و من بیش از پیش تنها شدم محبوب خاطرات تابستون داره برام تداعی می شه . اوضاع روحیم اصلا خوب نیست کاش زودتر هفته ی بعد شه تا بچه ها برگردن.

یه روز دیگه

امروز کلاس شنا داشتم خیلی راحت توی عمیق شنا می کنم مربیم ازم راضیه و من خیلی از این موضوع خوشحالم. بعدش رفتم ازمایشگاه استخراج DNA کردم باندش عالی بود و کلی آبروم جلوی دکتر حفظ شد چون قضیه حیثیی بود. می خوام به دکتر بگم برام گواهینامه ی تدریس این کارگا ه ها رو بدن برای رزومم خوبه. بعد از مدتی آز نرفتن کلی چسبید.  

دیشب یکی از بچه های لاین که ارشد مشاوره می خونه اومد از من و لیلا خواست که فرداشب بریم اطاقش قرار بود یه گروه تشکیل بده با موضوع مرگ. خیلی جالب بود من کلی استقبال کردم ولی خواهش کرد که داریم میام یه وصیت نامه هم بنویسیم . تنم لرزید آخه من هیچ وقت به طور جدی به وصیت نامه فکر نکرده بودم و حالا باید تا فردا شب یه وصیت نامه تنظیم کنم. 

 

هوا ابری و زیباست 

 

پی نوشت: خدای مهربانم به خاطر همه ی داشته ها ونداشته هام هزاران بار شکر 

 

  

نمایشگاه کتاب

دیروز با پریسا رفتیم نمیشگاه کتاب خیلی خوب بود. حداقل از خوابگاه بیرون اومدن و جنب و جوش مردمو دیدن خیلی برامون هیجان انگیز بود. چون روزهای تقریبا اخر نمایشگاه بود از شلوغی و ازدحام هم خبری نبود و خیلی راحت غرفه ها رو دیدیم گرچه کتاب خاصی در نظر نداشتیم تعدادی کتاب زبان خریدیم  تا به قول بچه ها آرشیومونو کامل کنیم ،من یک کتاب بیوانفورماتیک هم خریدم . 

 با سرویس دانشگاه برگشتیم و من سریع رفتم تا به کلاس زرزومه نویسی که توی دانشگاه برگذار می شد برسم. کلاس 2 ساعت طول کشید با اینکه خیلی خسته بودم ولی خیلی چیزا یاد گرفتم . مفید بود و راهکارهای کلیدی در نوشتن یک رزومه عالیو برامون توضیح دادن. به قول آقای سعادت روشن استاد کلاس، یک رزومه ی خوب برگ برنده ی شما برای استخدام است . بعدش هم 15 سوال اساسی که در مصاحبه ها می پرسن رو گفتن با جواب های اونا. استاد می گفتن که این سوالا کاملا روانشناسی شدن و شما بایدبافکر به اونا جواب بدین. حالا ما باید رزومه هامونو بنویسیمو ببریم . این کلاس مدرک هم داره.