تایپ

در حال اصلاح پایان نامه هستم یه قسمتایی از وردم از اولشم مشکل داشت یه جورایی درستش کردم و دادم واسه داورا ولی حالا که برا صحافی میخوام اعصابمو خرد کرده. هیچ کس بلد نیست اون دفعه به مبوب نشون دادم ولی درست نشد(خدای تایپ 10000000انگشتی).قند هم کاری از دستش برنیومد (قند نتونه دیگه مشکل خیلی حاده). پیش تایپستم بردم درست نشد. نصف متنم هیدر فوتراش تنظیم نیست اینطوری تعداد صفحات پایانامم خیلی زیاده. 

این اینترنت دایال آپ هم که دیگه نور علی نوره.

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ http://janjaali.us

سلام وبلاگ خوب داری. با عکس های کنسرت ترکیه شادمهر عقیلی منتظرتم[گل]

ژوپی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ق.ظ

یه جوری سر هم بندیش کن... اصلا واسش هدر و فوتر نذار بعد از پرینت با دست بکش بعد دوباره ازش کپی بگیر...به همین راحتی...

راس میگی سعی میکنم امروز اوردمش پیش یه تایپیست دیگه درستش کرد.

ژوپی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ

بابا این مبوب که همش غلط و غولوط تایپ میکرد... اینطوری باشه تو هم خدای تایپ ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰انگشتی میشی...بقیه رو بیخیال...خودت یه راه من درآوردی کشف کن باهوش خانوم من
راستی خوشحالم کلاس زبان میری
از کتاب زبانا چه خبر

هیچی ژوپی جونم یه چمدون پر از کتاب زبان نخونده هر مدل هر شکلی انواع تافل ورد گرامر
حالا می فهمم مشکل من کتاب زبان نیست کتاب بهونس مشکل تنبلبیه سی دی های زبان نصرت و گیر اوردم یه کم مکالمه کار کردم باز بی خیال شدم می ترسم دکترا خوندنمم همین طوری بشه.

ژوپی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ

برا خودت برنامه ریزی کن. یادته عین ساعت رو برنامه کار میکردی...موفق میشی و می تونی اگه بخای...من میدونم

باشه میدونم چی میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد