سلام 

الان اومدم تا دوباره عکس های جدیدی از پایان نامم برا استاد گرانقدرم میل کنم دیگه نمیدونم چه گیری به اینا می تونه بده. 

از خودم بگم که هیچ کجا نتونستم کاری پیدا کنم همه ی اون جاهایی که رفته بودم و خیلی هاشون بهم قول داده بودم حتی همون فریدون شهر هیجا نتونستم کاری پیدا کنم. وقتی سر کار رفتن اینقدر راحت بعضی ها رو می بینم از صمیم قلب دلم می سوزه ولی هیچ کاری از دستم بر نمیاد با خودم میگم من یه نیروی کار پر انرژی و در حد دانشجویان رشته ی خودم باسواد و کاربلدم ولی بدا به حال اونایی که از این پتانسیل نتونستن استفاده کنن و این پتانسیل موند بیکار. 

دارم کلاس زبان میرم کلاس فشرده ی پیری آیلتس، گرچه این کلاس سطحش کمی برام بالاس ولی حوصله کلاسای لولی رو هم نداشتم الان باید خوب بیشتر کار کنم. این کلاس 2.5 ماهه تا فعلن زبان ایشالا قوی شه و بعدشم دکترا بدم. 

احتمالا از این هفته کلاس والیبال برم( با خودم میگم اینارو بدون فوق لیسانس هم می شد رفت) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد