در امتداد آزمون ۹۰

اومدم توی نت تا اطلاعاتی در مورد تکمیل ظرفیت دکترای ۹۰ کسب کنم دوباره تمام اوضاع فکریم بهم ریخته با مشاهده اطلاعیه های دکترا. خوندن نخوندن استارت و شروع منابع هدف... و هزار جور فکر و خیال دیگه.  

در ضمن ژوپی جون برات دعا میکنم که امتحان جامعت به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته بشه تا الان فک کنم دیگه آزمونت تموم شده و یه خسته نباشی جانانه برای تو نازنین دوست. 

راستی از همین الان مراتب حسادت خودمو به تو و لیلون اعلام میکنم که میاد تهران دیدنت از جفتتون بدم میاد (اینو از مبوب یاد گرفتم).

نظرات 4 + ارسال نظر
ژوپی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام فوته جون. الان لیلون پیشمه. داریم وبتو میبینیم. حتما درس بخون. حداقلش سرت گرم میشه. لیلون رو هم اغفال کردم قراره بخون. تو عقب میمونیا. آخی مبوب. دلم برا اون روزا تنگیده

سام ژوپی جونم الان منو امیر جونی هم داریم پیامتو میبینیم. آره راس میگی منم باید شروع کنم ولی مطمئن نیسم که لیلونو واسه درس خوندن قانع کرده باشی.
امیر عسلی هم سلام میرسونه حالش خوبه میگه کارتون چی داری ؟هری پاترو داری؟داریم واسش یه تحقیق سرچ میکنیم.به امید دیدار. این عکسو امیر برات گذاشت.

ژوپی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

ندارم کارتون جدید متاسفانه امیرآقا. خدا کنه یه کارتون خوب پیدا کنین. چه عکس باحالی برام گذاشته. ایول...

سلام ژوپی من. اشکالی نداره. خوش باشی. دوست دارم

لیلا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام فاطمه جان. جات خیلی خالی بود!!!!تهران خیلی خوش گذشت.یه دیداری تازه کردم و حالم بهتر شد. ولی همین که اومدم خونه دوباره هموم حس و حال های قدیمی اومد سراغم. حدود ۵۰ تومن کتاب و سی دی آموزش زبان خریدم. به این امید که حداقل با خوندنشون خودمو سرگرم کنم. ولی فکر نکنم جو خونه و حس و حال خودم بذاره!!

سلام عزیزم میدونسم که خوش میگذره بهتون خدا روشکر. کتاب و سی دیات چیان؟ از یه جایی بالاخره باید شروع کنی از روزی ۱ ساعت شروع کن یواش یواش علاقمند میشی. لیلی مشکلات ما مشترکه به خدا شرایط و وضعیت منم همینه با تموم شدن کلاسای تدریسم منم کماکان برگشتم به همون حس و حال قبلی. گرچه این کلاسا هفته ای ۴ ساعت بیشتر نبودن. ولی بازم سرگرمم میکرد. به خدا به یادتم و دوست دارم بدون که درکت میکنم.

ژوپی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

پس چرا آپ نکردی. فقط تایید کردی نظراتو؟؟؟؟؟/

سلام ژوپی من خیلی دوست دارم . آره راس میگی چند باری اومدم نت ولی واقعا چیزی ندارم بنویسم هیچی به معنای واقعی منو ببخش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد