تایپ

در حال اصلاح پایان نامه هستم یه قسمتایی از وردم از اولشم مشکل داشت یه جورایی درستش کردم و دادم واسه داورا ولی حالا که برا صحافی میخوام اعصابمو خرد کرده. هیچ کس بلد نیست اون دفعه به مبوب نشون دادم ولی درست نشد(خدای تایپ 10000000انگشتی).قند هم کاری از دستش برنیومد (قند نتونه دیگه مشکل خیلی حاده). پیش تایپستم بردم درست نشد. نصف متنم هیدر فوتراش تنظیم نیست اینطوری تعداد صفحات پایانامم خیلی زیاده. 

این اینترنت دایال آپ هم که دیگه نور علی نوره.

پس از رکود

سلام  

منو ببخشید که اینقدر دیر اومدم.رکود پس از دفاع بدی بود و حالا علت آپ نکردانای پرنسو متوجه شدم. 

 

باری 

تقریبا یک ماه از دفام می گذره و تلاش های من برای کار پیدا کردن و ارائه رزومه از قرار زیره: 

۱عدد پژوهشکده- ۱ عدد مرکز تحقیقات- ۳ عدد دانشگاه آزاد-۶ عدد دانشگاه پیام نور و در نهایت ۳۳ عدد مدرسه غیر انتفاعی حاصل تلاش های من برای کار پیدا کردن بود. 

 

نتیجه: 

خیلی جاها بهم خندیدن انگار دیگه همه باورشون شده که تو این دوره زمونه دنبال کار زفتن بیشتر به یه کار طنز شبیه شده. عده ای بی ادبی کردن که بماند. یه جایی هم بهم گفتن خانم برای کار پیدا کردن باید اول یه جفت چکمه آهنی بپوشی و بعد بگردی.  اکثر جاها هم سابقه کار میخواستن آخه یکی نیس بگه من باید از یه جایی شروع کنم یا نه؟

 

قاطی همه این تلاشا مرکز پیام نور فریدون شهر بارقه های امیدی رو به دلم تابوند یعنی اینکه امیدواری داد که بهم واحد می ده. قراره ۱۶ شهریور باهام تماس بگیرن تا ساعت ها رو بهم بگن. فریدونشهر منطقه خیلی سردیه توصیفاتی که از زمستونای اونجا شنیدم برف شدید و یخبندونه وحشتناکه ولی واحد زیادی احتمالا بهم نمی دن پس می مونه رفت و آمدش که سرویس نداره ولی دائم ماشین به اون سمت حرکت میکنه.۲ساعت هم راهشه. دیگه توکل به خدا چون همه جا سابقه کاری می خوان اینم میشه یه سابقه. با خودم میگم سرماش که دیگه از سرمای سال ۸۶ کرج که بدتر نیست. 

 

کلاس زبان ثبت نام کردم فشرده پیری آیلتس اگه کلاسش به حد نصاب برسه برگزار میشه. تا ایشالا برم تو فکر ادامه تحصیل این طوری نمیشه. 

 

راستی ژوپی عزیزم به علت کندی اینترنت و سنگین بودن قالب شما نتونستم حتی وبلاگتو بخونم.بازم بهت سر میزنم.